پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251259
لزوم استفاده از ظرفيت قرارگاه خاتم الانبيا در محروميت زدايي چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/12/01 09:25:57
نمایش : 1041
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به اينکه اين استان محروم و ميزان بيکاري آن زياد است، لازم است ظرفيت قرارگاه خاتم الانبيا در اين استان شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري در ديدار با مسؤولان قرارگاه خاتم الانبيا در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: با توجه به اينکه اين استان محروم و ميزان بيکاري آن زياد است، لازم است ظرفيت قرارگاه در اين استان شود.

وي افزود: حضور قرارگاه در چهارمحال و بختياري مي تواند به لحاظ کيفي و کمي امتيازات بسياري براي استان داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: ۲٠ پروژه در حوزه هاي مختلف با مشورت مسؤولان استاني احصا شده است تا با مشارکت قرارگاه خاتم الانبيا در تعدادي از آن ها به سرانجام برسند.

حيدري عنوان کرد: يکي از اين پروژه ها تکميل باند دوم جاده لردگان به ايذه است که ۲٠٠ کيلومتر فاصله بنادر جنوب به فلات مرکزي را کوتاه تر مي کند.

وي خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري به ويژه مرکز استان آب و هواي بسيار مناسبي براي جذب گردشگر دارد اما زيرساخت هاي مناسبي ندارد لذا قرارگاه مي تواند در توسعه زيرساخت ها اقدامات مؤثري داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به استفاده از ظرفيت قرارگاه امام حسن (ع) در بحث توسعه استان، اضافه کرد: ايجاد اشتغال پايدار بسيار مهم است، همچنين بايد بتوانيم پيوست عدالت را در اين استان اجرا کنيم.

انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html